Hotellfrulle hos Bex

Sitter hos Bus - myser och lyssnar på James Morrison och hennes "stök" i köket.
Måste bara delge vår underbara frukost:

  • Nästintill-perfekt-kokta ägg (lite för lite krämig äggula bara) ätna ur Bex julklappsäggkoppar hon fick av mig.
  • Fräsch melon- och hallonyoghurt med naturell müsli med solrosfrön i, ätet ur små söta "panacottaskålar".
  • Svartvinbärs-te drucket ur en stor, fin, naturfärgad Indiska-mugg. (svartvinbärste är sjukt underskattat. Jag älskar det!)
  • Uppdukat var även blåa Ittala-glas som det var tänkt att vi skulle dricka mjölk ur. Det gjorde vi dock inte, men det gjorde inget. De glasen kompletterade dukningen då Ittala-ljuslyktor i samma nyans var fint utställda på bordet.

Mycket gott! och som om inte det vore nog, stod Parachutes-skivan på - på exakt lagom volym genom hela frukosten.


Nu ska jag traska in i köket och kolla om det är något jag kan hjälpa till med. Förmodligen är hon klar med allt, precis på sekunden jag kliver in i köket. Jag lyckas alltid passa in det där så bra, så jag slipper hjälpa till. hihi
Understrykas bör dock att jag inte gör det med flit!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan vilken perfa frukost hörru du duuu! :) Blev enooormt sugen på att lyssna på Parachutes-skivan nu o resten av dagen så jag ska nog göra det :)

2010-01-10 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0