Klant arsenal!

Just det! Jag har glömt att informera er bloggläsare om att jag lyckades tappa min bilnyckel i lördags...... (/(#/"&#/"¤%&#) förstår mig inte på mig och mitt fumliga och otroligt klantiga ego.
Hur som helst... Den är återfunnen!!! Den befinner sig just nu i Askersund, i bussgaraget! Tappade den alltså antagligen på bussen från Kumla till Örebro.
Jag ringde runt till varenda ställe jag befunnit mig på i lördags i hopp om att hitta den och så plötsligt, igår eftermiddag kom glädjebeskedet!
GÖTT! Gud hör bön!

Förresten så tackar jag Tyson mångfaldigt för den underbara länken till streamade How I met your mother-avsnitt. men! Det fungerar ju typ 1 av 50 gånger, om ens det!!!! Blir väldigt irriterad på det måste jag medge.
Ska ge det en till chans nu. Annars får den skylla dig själv!
Då sover jag nog istället i ren protest.


Gud hör bön, ännu en gång. Nu fungerade det på första försöket! Jippie!

Kommentarer
Postat av: paij

så bra att den är tillbaka! :)

2010-01-26 @ 23:05:22
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja det är ju det jag säger, att Gud hör bön, alltså!

Kram. A

2010-01-27 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0