Mums x2!

Igår var nog den mest oproduktiva dagen i mitt leverne tror jag.
Jag sökte i och för sig jobb kom jag på! Jag blev trött på mig själv och my lack of discipline så jag kände att jag verkligen inte borde plugga!  men så lär det väl bli iallafall.. men men.

En av mina sysslor igår var att nogrannt kolla igenom hela La Redoute-katalogen på nätta 794 sidor. (Tänk om jag skulle kunna ta mig igenom 794sidor kurslitteratur lika smärtfritt?!)
Hur osm. "Pilade" en hel del och blev helt kär i en kavaj! i hela outfiten på framsidan egentligen.
Jag kollade även igenom killsidorna. Där fanns det väldigt mycket snygga killar... eh jag menade killkläder.. hi hi

Jag har förresten blivit expert på att koka ägg.
Åt precis THE ägg. = helt hård vita, ett hårt skal runt gulan och sen lite mörkare och kletigare ju längre in man kommer. Längst in är det liiite rinnande. MMMMM! Underbart.
Jag tvingar även i mig sjuukt starkt (usch, snabb-)kaffe för att jag ska vara pigg och glad några timmar framöver!

Nu måste jag lägga på 17 kol för att hinna till Kumla till 12!
som alltid försenad!


Ikväll blir det min premiär på strömpis för i år. GULD!


Kommentarer
Postat av: Elin

du pilade väl inte de blå pjuxen!?!? för de ska JAG ha! :P ska vi beställa snart?

2010-01-13 @ 14:07:22
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

jaha, drar ni utan mig iaf? :(

2010-01-13 @ 19:54:43
Postat av: hänna

HAHA, gör du också det lena?! Alltså, tittar på alla snygga kill(kläder)...

Kom till London och gå ut med mig, var igår på ett ställe som skulle passa dig som handen i handsken! : )

2010-01-14 @ 12:47:16
URL: http://hannaslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0