Slut på 00-talet!

10-talet börjar idag.
Föregående år var väldigt olikt sig i jämförelse med mina tidigare levda år.
Jag ändrades mycket, men har nu nästan hittat tillbaka igen tror jag.

Hur som.
Jag tror att denna omställning till år 2010 verkar ställa till det för tekniken!!
Millas mobil tokdog i morse. Min hängde sig och ställde om sina profiler självmant.
Snart går jorden under...





Gårdagen var guld! Den började stressigt för Millas och min del men det omvänder sedan till något positivt.
Jag var glad, lycklig och pågång från klockan 16 och framåt!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

SPETA!!!

(men vacker är du)

2010-01-01 @ 22:56:30
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0