sweeeeet coffee bar

Milla introducerade mig nu på kvällskvisten för sitt favvo-fik: Sweet coffee bar.
Sweeet var det rätta ordet!
Dynggo latte och en enorm chokladboll (inte riktigt lika kladdig som den på fresco på marieberg, men helt ok)
Och när vi sitter där och smuttar och delar på bollen kommer ljuv musik från högtalarna: Clocks!!
En pytteliten stund efter kommer: Bones!!!
En ytterligare stund senare: When you were young!!  men vad gör servi-fucking-triserna då!?! - Jo, de BYTER LÅT!
Det kokade i mig och jag blev tvungen att räkna till tio tyst för mig själv.
Lugnade ner mig förvånadsvärt snabbt, för istället kom: Where is my mind!

Sweeet dude!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wholy smoke! guld café eller vad :O

2010-01-09 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0