Vidriga fullkorn!

Jag har kommit fram till att jag verkligen ogillar fullkorn. Åtminstone fullkornspasta!
Tillagade ju min delikata carbonara förut (men glömde helt och hållet bort den viktigaste ingrediensen: bacion! förstår inte hur jag kunde glömma..) Hur som. Vi hade bara fullkornsspagetti hemma. Äsch tänkte jag och slängde ner't.
När klockan sedan ringde och indikerade på att spagettin var färdigkokt så pratade jag i telefon med min kära syster. Det hela stod alltså kvar på plattan i minst 4 minuter extra. Jag skyndade mig sedan att ta bort det och fixa och dona.
När det sedan blev dags att äta blev jag besviken på dessa spagettistrån. Hårda!!
Gross.

Nu är jag fixad - ser förskräcklig ut - men hoppas få hjälp med mitt hår av Sannie.
Jag försökte mig nämligen på att locka håret med plattången. Det blev fint på vissa ställen, men lite oregelbundet. haha.. jaja, vi får väl se hur det uppdagar sig.

adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0