W((/¤)#/¤/("#)#"=

Jag blir galen på mig själv.
Jag förstår inte vad felet är.
Jag är så IQbefriad och oansvarig som en människa kan bli.
Nu har jag mitt idiotiska as, glömt att anmäla mig till tentan som jag hade tänkt skriva på torsdag.
ICKE! Det sket sig totalt.  Nu måste jag vänta tills den 20 februari då det är omtentamenstillfälle.
Skitkul också att det är NEK A-tenta den 19...
OOH jag blir tokig.
Jag förstår inte hur jag lyckas med sånt här jämt.
Jag slipper ju i och för sig att plugga nu i veckan.
Men jag har heller ingenting att fira på fredag då alla andra är lyckliga och firar att FEK A är slut.
Skjut mig snälla


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tro mig, jag tycker synd om dig! :( Men nu kan du ju plugga som fan i lugnare takt och inte så intensivt o länge? =)

2010-01-12 @ 00:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0