Awful things happen

Igår inträffade många hemskheter:

  • Jag satt på altanen och kände plötsligt någonting slemmigt hasandes på mitt ben varpå jag smällde handen över det okända slemmiga som senare visade sig vara en.... skal-lös snigel!! Skrek ett hest och ljudlöst skrik och halvkräktes sedan.
  • Vi fick det hemskaste beskedet i mannaminne - mitt älskade gröna vrålåk ska skrotas!! Det hugger i hjärtat på fullaste allvar när jag tänker på det. Jag trodde att vi alltid skulle följas åt, sida vid sida längs livets väg...
  • Jag skaffade mig ett köttigt skavsår i lördags vilket jag igår sparkade upp på varje stols- och bordsben jag kunde hitta.
  • Elin och Anders kom till världsmetropolen Röfors för övernattning = jag fick flytta ner i vardagsrummet och sova på en 80cm bred soffdyna.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0