"Exhausted" har fått en helt ny betydelse

Nu är jag ordentligt hemkommen från en vecka full av partyparty och bra konserter.
Det har varit helt underbart kul men det får man verkligen lida för nu i eftehand...
Jag har många gånger förut skrivit blogginlägg med rubriken "exhausted" men känslan jag kände då fnyser jag åt nu. Så här trött som jag är nu har jag garanterat inte varit i hela mitt liv förut. Somnar såfort det blir tyst och stilla i mer än fem minuter. Somnade i kyrkan när Alma konfirmerade sig, somnade sittandes vid matbordet när hon sedan öppnade presenterna, somnade såfort jag satte mig i bilen (jag körde inte!) när vi skulle åka hem - vaknade när vi svängde in i Röfors. Somnade nästan till Pulp fiction igår - trots att den var jättespännande! Nickade till och med till framför datorn på jobbet idag - det är illa!  Jag ber om ursäkt för det och lovar och svär att jag inatt ska försöka sova så jag kan vara mänsklig och någorlunda social i morgon på banken!
När jag kom hem idag gick jag raka vägen till hammocken (efter en snabbtitt på facebook såklart....) och somnade innan jag ens lyssnat klart på första låten i iPoden (leende med kniv) - sov som en stock i gassande sol i drygt 2 timmar och vaknade inte ens av de två smsen jag fick,trots att den låg och plingade på magen på mig (och jag som annars har en radar inbyggd så jag nästintill hör sms-signalen innan jag ens får sms!)
Nu sitter jag här och svamlar massa ointressant skit och ser suddigt. YE

Väntar nu på att mor och far ska komma hem med kötttt så vi kan grilla så jag kan få gå och lägga mig sen.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är dags att gå och lägga sig tidigt om kvällarna och inte vara ute och "slarva"! Hör en klok moders röst. Kram A

2010-07-07 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0