Far är rar

Igår låg jag, mamma och pappa uppflugna i deras säng och kollade på golf i timtal.
Det kom på tal att Richard S Johnson (kung!) gick lite underligt och vi kom tillslut fram till att han nog hade korta ben, lång överkropp och korta armar.
Plötsligt börjar min fader skratta för sig själv och utbrister sedan:
- "Han har så korta armar att han måste stå på tå för att nå ner med händerna i byxfickorna!"
Han fortsätter sedan att skratta varpå mamma sarkastiskt säger: "åh där var du rolig hörru!"
Jag inser därefter att det var ganska roligt sagt och börjar även jag småfnissa.

Ibland älskar jag verkligen att bara ligga hemma och slöa med mamma och pappa.
Då finns inga krav och inga måsten.

Hoppas dock på en gnutta soligare väder. "Brännan" bleknar mer och mer för var dag och snart är jag genomskinlig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0