Jag har ändrat mig - lunarstorm BÖR läggas ner

Surfade i brist på annat in på lunarstorm för att en sista gång kolla igenom mina mycket underhållande "jag-är-tretton-år-och-livet-är-underbart-ena-sekunden-och-jag-vill-dööö-andra-sekunden-stämplade-blogginlägg"!
Hann vara inloggad i max 5 sekunden innan något obekant ljud spelades upp. Jag upptäckte tillslut att jag hade fått en ny kommentar i mitt galleri. Per_42 (en snäll, omtänksam man från Småland som var 1.98, lite kraftig och ett fan of vandring i fjällen som nu även hade hunnit fylla 45 år) var tydligen snabb i fingrarna och hade kommenterat en bild på mig: "very nice :)"

Jag lider med dig, Per!
Men samtidigt kan jag inte rå för att känna en liiten strimma illamående och sorgsenhet. Istället för att sitta på lunarstorm och skriva till småflickor som ändå aldrig någonsin kommer svara på dina kommentarer - Ge dig ut i fjällen och vandra så kanske du någongång lyckas träffa en människa - IRL -(även förhoppningsvis i din egen ålder) som du kan överösa med gulliga kommentarer.





Update: Nu kom en till kommentar, men denna gång från thiiias P33 - det går åt rätt håll iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sanna

GROSS!!!!

2010-08-01 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0