Påminnelse. Medtag ej kaffe in i butiker

Elin och jag köpte en varsin take away-kaffe på Marieberg förut. Gick inför dörrarna på Parfymeri L i och med att jag såg rea-bordet (inte snål - e k o n o m i s k!). Börjar snurra runt handen lite i en skål med små badkulor i och vips!! Jag tappar kaffekoppen helt klockrent i denna skål - med öppningen nedåt!
Kaffet rinner pulserande ut ur muggen varpå jag självklart skyndar mig att ta upp den.
Skadan är dock redan skedd. Badkulorna simmar omkring i ljusbrunt kaffe.
Jag får en ond blick av kassörskan och rusar därför iväg och hämtar sådana där små sminkservetter som jag slänger ner i skålen och låter absorbera kaffet. Jag river runt där ett tag och kilar därefter snabbt ut ur affären med svansen mellan benen.

Lite små-pinibelt kan tänkas?

Kommentarer
Postat av: Elin

hihihihi..det gjorde min dag! såg verkligen ut som du slängde ner muggen med vilje!! tokstolla :P

2010-07-30 @ 00:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0