Ännu en påminnelse till mig själv:

GLÖM INTE NYCKLARNA NÄR DU PACKAR IN SAKER I BILEN!!
Det leder bara till att du måste klättra in genom fönstret, river ner saker från tv-bänken och skaffar dig snygga skrapsår på benen!

Nu är det soommarr! och jag beger mig hem till Röfors för att äta godare mat, för frukostätande ute på altanen, för eftermiddagssovande i hammocken, för att så småningom börja jobba, för att pimpa gröna faran och för att umgås med mor, far, Beckis, Milla, Annica och Sanna! Underbart!



Kommentarer
Postat av: Elin

trevligt trevligt. och snart nog ansluter jag till den skaran! :)

2010-06-07 @ 19:56:56
Postat av: Sanna

Fiiiiiint som snus som rörmokarN sa! :)

2010-06-08 @ 12:30:48
Postat av: Annica

Snyggt det blev på bloggen, jag gillart! :)

och ja, sommaren kommer helt klart bli hur bra som helst!

2010-06-08 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0