Exhausted!!!

Det är inte torsdag och trots det kommer jag på mig själv med att sitta och stirra rakt ut i luften i minuter...
Dagen har bestått av pluggpluggplugg med en liten fin touch. Låg ute på en filt och glassade med Marlene och Jasmina. Fick mycket gjort faktiskt!  Men kan ändå ingenting.  Nu ska jag plugga lite till, sen lämnar jag det hela till ödet eller något liknande.

Brände upp mig något så kopiöst på ryggen också - otroligt nice!

Nu är jag utsvulten... och sugen på cola och chips :( WHÄ
Är lite ynklig och ensam i själen för tillfället. ursäkta

Önska mig lycka till! för i morgon 8:15 smäller det! USCH  fick panik av att skriva det...
Efter tentan vankas dock storfest! Ska blir såååååå obeskrivligt skönt!

ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Kolis

Lycka till - det går hur bra som helst...

2010-06-02 @ 05:31:06
Postat av: Sis

har jag inte sagt åt dig att höra av dig när du känner dig ynklig och ensam i själen!? jag finns bara 5 minuter bort. :*

2010-06-02 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0