nicenice

Gjorde precis en delicious äggröra vilken jag la på ett underbart färskt och nånstans-bakat brööö som jag köpte på Carlssons livs i Finnerödja! NICE
Nu ringde Milla på hemtelefonen och meddelade mig att hon var hemma. Ska svänga ner till Laxå för att hämta henne för att sedan åka till Brunnsnäs och bada och sola på våran brygga! NICE

På torsdag är det tenta och det är inte nice över huvud taget. Kommer ICKE klara den. Det är ju för fint vänder för att man ska hinna plugga...  hm
Men åker till Örebro i morgon och ska hetsplugga det sista, sen så får det gå som det går!

Adios


Detta var förövrigt mitt femhundrafemtionde (550) blogginlägg!! NICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0