YEY

Gårdagen var mycket trevlig!
Värmde upp med nudlar och guntrum.
Vi begav oss sedan till Satin efter att ha blivit rejected från Pitchers pga vår ringa ålder...
Jag fann det väldigt roligt på satin men det var det delade meningar om. Trevligt sällskap och enligt mig, bra musik iallafall så det fanns inget att klaga på!

Idag är jag otroooligt trött. Käkade pommes, bea och schnitzel till sen frukost samtidigt som jag kollade på how i met your mother. Forsatte sedan tittandet i sängen och somnade snart - Sov i 3 h.
Upp för att åka hem till Röfors igen. Kom då underfunn med att det visst var inatt som vi skulle skjutsa min kära syster till Skavsta.  så 3:30 elelr liknande lämnar vi vårt hem i natt. Känns sådär måste jag säga...

Nu ska vi till g-stugan och äta pizzaaa!
KRAM pådä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0