<3 gubbar

Jag har på sistone tjänat ihop ännu fler manlighetspoäng!
Lyssnar på Eldkvarn. Hur manligt är inte det?! mmm-hm tänkte väl det!
Känner att ölmagen (och håret på den) växer ju längre låtarna går... (sjukt vidrigt det lät!)
Hur som. Jag gillar faktiskt Plura trots att han häromsistens åkte fast för kokaininnehav, röker 3 paket cigaretter per dag och har fet gubbmage. Men han personifierar verkligen progg och det hårda liv det medför.
Han är så otroligt härlig på något konstigt sätt.
Jag älskar låten "Fulla för kärlekens skull"!
Jag älskar även hans och Mauro Scoccos matprogram på tv8 (Mauro och Pluras kök- hett tips på tv8play.se!)

Så, nu har jag fått det sagt.
*Intressesmurfen hoppar av välbehag* 
eeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0