är lite småtrött sådär...

Aa ouii, c'est ma soeur!   Jag överlevde denna dag med. Tack gud! (C-tangenten fastnade nyss eftersom jag skulle blåsa bort en couscousbit som låg mellan mellanslag och kanten. den lade sig då tryggt under C istället!!! men fixarfrasse aka Lena kirrar birren!)

Tentan kan ha gått skitbra eller skitdåligt. Det visar sig sa den blinde till den döve. (hahah makes no sense? eller?)
HUR SOM.
Stan var uppiggande. Jag hushöll ganska så bra med mina knappa resurser, men en hel del smaskigheter blev det! Bl.a. mitt nya hem till våren och sommaren - jeansskjortan!


Åkte så småningom till grandma&grandpa för våffel- och kaffeintagning och prat. Jättemysigt!
Blev dock dötrött varpå jag halvlade mig i soffan, pratade med farmor och lyssnade på "Gerds-playlist" på spotify - skitbra! Eva Cassidy, Melody Gardot, Katie Melua och annat soff-soft!

Ännu lite mer så småningom kom Fader Abraham dit och åt lite våfflor han med. Vi hängde vid datorn ett tag och lyssnade på musik som värsta epa-anhängarna. Åkte hemåt vid 7 tiden.  Stannade då vid ICA maxi Kumla för att införskaffa en "allt-i-ett-skrivare" till mig. För (håll i er) 499 spänn!!! Snuskigt billigt!

Nöjd, glad och ännu tröttare samt med ett cut-sår på handen utan ursprung, åkte vi hem till vår fina boning i Röfors.

Jag närmar mig sakta men säkert presens... Innan vi är där bör jag även meddela att jag mailade ett humoristiskt klagobrev fullproppat med satir till Laredoute nyss. Klagade lite över att jag fortfarande inte fått min underbart turkosa kavaj.

Nu är vi framme i nutid.
Jag är så trött att ögonen står i kors och jag överväger att gå och lägga mig.



Au revoir mes amis (avec un fromage!)


Kommentarer
Postat av: Elin

sista bilden var väldigt vacker :P fin jeansskjorta dock! jag stod och nöp i en inne på H&M the other day, men det bidde inget köp. puss

2010-03-26 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0