Delvis produktivt!


"1 cm = 0,43cm i verkligheten"

Spanade runt på obo.se igårkväll och fann denna häpnadsväckande lilla lägenheten...
Kom då på att jag inte har någon aning om hur planlösningen i min lilla Tybble-skrubb är.
Jag har inga mått och ingenting what so ever.

Detta tog jag därför tag i på förmiddagen idag!
Först ringde jag CSN (stod i kö i 15 minuter i sällskap med en tant som var 30 sekund sa: "tack för att du väntar!" samtidigt som det var något oerhört irriterande brus på linjen under hela kötiden och under mitt samtal med den trevliga och högst hjälpsamma kvinnan på CSNs kundtjänst!)
Hur som.. Hon lotsade mig genom ansökan om lån eftersom jag inte ska ta 100procentigt lån utan bara för några veckor. Nu vet jag iallafall hur man skall gå till väga och ska lägga upp en liten budget för hur mycket jag kan tänkas behöva låna.

Jag ringde sedan Öbo - där ännu en trevlig kvinna svarade och såg till att de skulle skicka en skalenlig planlösning till mig via post!
Fiiint - men gammeldags!
Jag hade redan gått in på hotmail för att kunna börja planera möblering... men jag får alltså vänta några dagar med det.

Nu måste jag hetsläsa resten av dagen! :''''(
Kom bara 5 sidor framåt igår. Det vill säga endast 25% av vad jag planerat.
Dålig människa!


Kommentarer
Postat av: dallas

INFLTTNINGSFEST!!!!!!!!! ;)

2010-03-09 @ 16:03:25
Postat av: Annica

Är det där där du ska bo, isåfall var är toan? :D

2010-03-09 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0