Exhausteed!

Är helt sanslöst stressad och utmattad now a days!
Igår: Bex och jag satt på univ. 10-14:45 och PM:ade non stop. Därefter föreläsning 15-17.
Idag: Vi satt på univ. 12:30-18:30 och PM:ade non stop. Därinnan föreläsning 10-12.
Jag åkte idag direkt från univ. till Annica för att spana in deras nya lya i Laxå. Käkade från Kinan så vi båda höll på och spy och pratade i några timmar. Såg även de sista tio minuterna på Romeo&Julia!
Åkte hem vid ca 22. Började diskutera diverse flyttdilemman med mor och far, sprang runt i alla bodar och förråd för att leta efter sopsäckar - utan vidare resultat...
Lade mig strax därefter med datorn i knät för att konstruera ett diagram samt finjustera PM:et lite innan inlämningen i morgon.
Nu: kl 00:15 är jag klar!!! jag hatar att "lite finjustering" tar flera timmar!!

I morgon: Föreläsning 8-10, vilket innebär att jag måste gå upp 6:00. Därefter hem snabbt som ögat (inkl ett stopp för inhandling av soppåsar) för att hinna packa allting!
Torsdag: Någon gång mellan 7:30-8:30 ska lägenhetsnyckeln hämtas! Därefter uppackning och införskaffning av diverse lägenhetsattiraljer med Bex. Kl 16 anländer Milla till Laxå! Hämta henne och eventuellt köra ett till lass, annars skita i det.
Fredag: Upp mä tuppa för att med hjälp av mamma och pappa hinna flytta säng och andra möbler, storhandla allting som kan tänkas behövas på IKEA och Willys samt fräscha och ordna till lägenheten så det kan vankas förfest där på kvällen.

PANIIK. Jag är dödstrött men så uppe i varv att jag omöjligt kan sova.
Men mitt i all denna stress så är det ju såklart jättejätteroligt allting med flytten och så. Är nog bara sömnbristen som talar nu...

pusspussspuss!

Kommentarer
Postat av: dajja

gillar dina inlägg lena. guld med uppdatering, du förgyller den segaste halvtimmen på hela dagen - mellan 4 och halv 5-halvtimmen.

eh. du skriver konstigt dajja. jag vet.

nästa gång filip kommer hit kidnappar jag honom och dumpar honom i din lya!

2010-03-31 @ 16:04:58
Postat av: Kolis

Ta det lite piano..du hinner lämna Röfors....njut av Påsken...njut av att vara ung....



Det kiommer bli hur bra som helst till sist..även om du kommer sakna det välfyllda Henningssonska kylskåpet o övrig markservice...som man just aldrig tänker på.....Lycka till!

2010-04-03 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0