Gött och blandat

Jag lagar husmanskost!
Köttfärslimpa, potatis och grönpepparsås - Gött!
Hoppas bara det blir lika gött och fint som det ser ut på bilden i kokboken.. man vet ju aldrig med mig.
Jag är rädd för att prova nya saker, men detta var hur enkelt som helst så det kanske jag kan tillaga i mitt gemensamma kök på Tybblegatan en vacker dag!

Kom även på att jag har några stycken bilder från Götebörgg - dock i väldigt låg kvalitet i och med att min mobilkamera är i stil med Sverigedemokraternas åsiker.

Skylt i biljardrummet
(lite ljusredigerad så man tydligare ska se justeringarna):


Resultat av shopping-lördag:


Mina tår blev rosa av mina helsvarta skor - mysiskt!


Hittade även en bild på Millas 20årspresent - omsorgsfullt inslagen av mig:



Nu upp till bevis, lyckades jag med maten eller ej?
Det luktar faktiskt godomligt så jag är inte alltför orolig...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vita strumpor är bläää använd svarta istället tack!

2012-03-18 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0