Hjärntvätt

Hänt idag:

  • Klarade jag mig undan böter för första gången i mitt liv! Jag körde alldeles lagligt och fint och blev därför inte stoppad av polisen som nu stod och gömde sig på ett nytt ställe en bit utanför Glomman.
    Detta ska jag försöka göra till en god vana!
  • Åkte fridfullt in i Röfors och njöt av det fina vädret - ertappade då en gubbe att stå och pissa vid en busshållsplats. Gasade då på lite för att slippa se mera.
  • Kom hem och parkerade bilen då Darin - Out of my life började spelas. Jag tycker väldigt mycket om den låten - det kan jag erkänna! (grät till och med till den på finalen) Hur som helst så trodde jag inte att jag kunde låten utan och innan. Men det visade sig att jag hade riktigt bra koll på texten omedvetet, för när jag stängde av radion fortsatte jag nynna lite på låten medan jag gick in i huset. Satte då på radion och hörde då att Darin och jag var på exakt samma ställe i låten! Fräänt!

Nu ska jag avsluta mina hot and spicy-nudlar (jättegoda!!) till ett himym-avsnitt och sen ska jag pluggaaa.
KRAM

  • Uppdaterat! Jag har den senaste 1½ timman utvecklat en absurd förkylning (dvs. måste korka igen näsborrarna helt för att få stopp på flödet + att jag snyter ut snor genom ögonen) Kom på nu att det kanske är någon lömsk knopp som kommit upp och alltså gett mig allergi!?! Hemskt är det iallafall!
    och jag vet att detta sista var lite för informativt och ofräsch - men det är sådan jag är!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0