Jag lever, nästan!

Var inte rädda kära vänner. Jag lever!
Jag har bara inte haft tillfälle att blogga på några dagar.
Mitt liv består just nu av plugg, plugg, matlådor, plugg, kaffe, plugg, plugg, betygssättande på förbipasserande människor, plugg och plugg.
Som ni kan se består mina dagar mestadels av plugg. Trots det är jag helt lost och har absolut inget grepp om vad det är jag håller på med. Tenta på torsdag! Känns underbart....  Kommer med största sannolikhet kugga DÖhårt. Då är det bara att bryta ihop, gå vidare och tacka gudarna att det finns omtentamen.

Nu ska jag sätta fart igen, med instuderingsuppgifterna till handel och miljö-kompendiet.
Längtar helt kopiöst mycket tills på torsdag 13:00 då alla dessa vidrigheter är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0