Kata-fucking-strof!

Som alla andra svenska invånare måste jag nu blogga några rader om Melodifestivalen...
Jag var väldigt positiv till majoriteten av bidragen i år måste jag säga.
Det var enbart tre stycken jag absolut inte ville skulle vinna: Pernilla-vidrigastepersonenpåjorden-Wahlgren, Timo-pinupp-teij och Anna-gröthals-Bergendahl.
Så jag blev besviken. Jag och mamma suckade uppgivet ikapp i soffan när domen föll.
Men skitsamma egentligen, jag vet!  men jag hatar att Sverige alltid ska välja tvärt emot vad omvärlden gillar - och därmed varje år tvinga Sverige att kvala in i Eurovision.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi överlever...Kram A

2010-03-14 @ 11:13:06
Postat av: Sanna

Var inte så negativ! ;) Den kommer gå APbra i eurovision :D Se bara hur det gick för Yohanna med sin ballad!

2010-03-14 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0