Per Mor(d)berg!

Jag har alltid funnit Per Morberg läskig och elak.
Jag har därför protesterat mot att han vardagligt och lättsamt ska laga mat i sitt egna matlagningsprogram.
Enligt mig kan han inte vara någonting annat än en vidrig kvinnomisshandlare som i Så som i Himmelen.
Nu kollade jag dock på just detta matlagningsprogram i brist på andra aktiviteter (nämn inte pluggning!)
och jag överraskade mig själv med att skratta högt flera gånger!
Han var ju dyngskön!
Så nu har han eliminerat alla mina fördomar om skådespelare som någongång i sin karriär spelat en vidrig karaktär... Bra!

ett citat: "...och så lägger man på citronmeliss eller något annat bögigt där uppepå"


Se bara hur elak han ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0