Shitty car

Möttes av det här när jag kom till parkeringen efter en oerhört produktiv pluggtid på Bilbergska med Marlene och Christoffer. Inte så smart att parkera bredvid en vattenpöl djupare än Bajkalsjön kanske... 

(FÖRE)

Min käre far tvättade bilen i förrgår.. så jag tyckte så synd om honom att jag åkte raka vägen hem och tvättade om den. Resultat:

(EFTER)


Jag vädjar nu till vädergudarna att allt detta vidriga slask ska torka upp under natten så jag kan få glida med stil (alltså inte i en brunstänkt bil) en tid framöver.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det ska bli regn på fredag och typ 5 plus!! Så njut nu medans bilen är ren ett dygn eller två ;) Och skoj att du ringde idag föresten :) Mindre skoj att jag precis slutat :( Men som sagt, du får komma o hälsa på en annan dag :D

2010-03-17 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0