SP3EU

Ska ut idag. Förmodligen Frimis! Känns ovant! Har inte varit där sen juldagen, då jag dessutom tappade mitt gudomliga armband jag fick av Elin dagen innan (julafton)
Ska till Alena på inflyttningsfest i Muttrarna först!  och där är halva tjejligan från SP3EU!  Ska bli jättekul att träffa dem igen!
Det blir även första Icke-student-utgången på väldigt länge! Känner knappt igen någon på listorna på Facebook - läskiigt!

Nej men det ska bli jättekul och i'm so uppjagad! (i'm so excited)
Måste lägga på en massvis med kol! Any minute ska jag träffa Dajja nånstans i stan!
KRAM


Skapade precis, på elins begäran ett event för min födelsedag. Känns sjukt självupptaget! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0