Tjenget!

Jag har utan tvekan de sötaste vännerna man någonsin kan ha!
Idag efter en fniss-fylld föreläsning stannade Bex och jag på Max för att få i oss föda. Oerhört gött och välbehövligt vill jag lova! Åkte sedan fort till Kumla där vi skulle möta Sanna för att vi tre skulle ha tacopajskväll! MYS. Vi kom hem till Bex och vi satt och pratade och flamsade som vanligt när det plötsligt plingar på dörren.
"Kan du öppna, Lena?" frågar Bex och jag svarar att jag kan det.
Jag kikar i titthålet men ser ingen. Blir lite irriterad och tror att det är någon tjurig granne som ska klaga på någonting och därför står och gömmer sig. Hur som helst så öppnar jag...
Och fram hoppar Milla!!!  Jag blir så chockad att jag vrålskriker rakt ut och sedan börjar tjuta!
När hon väl får komma in blir det kramkalas med alla fyra och torkning av tårar.
Inte inte nog med att vi fyra är samlade - Milla hade en tårta med sig med den fina texten: Grattis Lena 20år på. och även en digital fotoram där de lagt in inte mindre än 60 bilder från tid och otid på oss fyra.
Är de inte underbara så säg!? :)

och bakgrundsstoryn är ju den bästa! Milla och Sanna åkte till Kumla tillsammans, men Milla satt kvar ensam i bilen och gömde sig i typ en kvart/tjugo min för att sedan smyga sig iväg till Bex lägenhet där vi andra var! Och Sanna och Bex spelade väldigt bra och jag anade absolut ingenting så det förklarar min chock!

Imorgon tvingar de med mig ut också! Strömpis igen - Kobojsarna kommer dit så då får vi återuppleva våran högstadieperiod! Det ska bli sjukt kul! :)

Nu ska jag sätta på fotoramen och kolla ett varv på bilderna för femte gången idag.
Har magknip också efter allt tårt- och tacopajsätande. Höll på att spy i bilen, bara så ni vet!

Godnatt party people!


<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Va fint! <3

2010-03-11 @ 23:54:27
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Man blir som man umgås ;) <3

2010-03-13 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0