"Vi som lyssnar på musik och känner igen oss i texten"

Det vore läge att starta en facebook-grupp med namnet "Vi som lyssnar på musik och känner igen oss i texten" alltså!
Seriously! Idag har det varit helt sanslöst. Varenda låt jag hört på radio eller som kommit framshufflade på min "mys"-playlist har passat som handen i handsken in i min livssituation! Oftast har dock inte låtarna passat in på mig, utan på vissa andra människor i min omgivning som skulle kunna lyssna på dessa och gråta över hur elaka de varit mot mig! hahah

Nej men seriously igen. Det var läskigt förut när jag duschade och låten Abandon med Backyard babies kom. Schjuuukt vad en viss person borde lyssna på den och suuuga åt sig av budskapet och gråta några liter av skam!
men jag svarar: Never again!
mo ha ha ha !


Jag var sugen på att ligga i sängen och kolla på tv ikväll.
Gick upp till mitt rum, dammade av tvn som inte varit på sen långt tillbaka på år 2009 och satte på den.
Alla kanaler var borta och jag har nu kanalsökt i en dryg halvtimma. Börjar ge upp hoppet och slumpar fram passande låttexter istället!

Jag har en bra magkänsla förresten! Jag tror nog att jag mår riktigt bra nu!
Skön känsla faktiskt!


Godnatt! Jag ska försöka att inte blogga något mer idag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah det där kommer jag ihåg när vi satt på tåget och pratade facebook-grupper och kom fram till bland annat den du just nämnde ;) höhöhöhööhöh så finurliga vi är!

2010-03-08 @ 16:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0