Andnings- och talsvårigheter

Jag vaknade upp i morse kl 6:00 (!!) av att jag höll på att hosta mig själv till döds. Gick upp hämtade ett glas vatten (som även motarbetade den smärre bakfyllan jag hade), drack upp detta på 1 sekund. Hämtade ett glas till - drack upp det med. Hämtade en hel tillbringare och fyllde på X-antal gånger och låg sedan med huvudet högt och försökte andas genom mina 0.001millimetersnäsborrar. Gick sådär... Kunde inte somna om utan satte på tvn en stund. Somnade tillslut när animerade Nalle Puh började. Vaknade 8 gånger i timman och drack vatten, nös och snorade - var allmänt mysig alltså!  Vaknade för gott klockan 12 kanske och bestämde snart med Jasmina och Marre att vi skulle bege oss till Marieberg. Väl där delade jag med mig av mina baciller och köpte två par skoor!

I skrivande stund är det värre än någonsin. Pratade med mamma för en stund sen och hon blev väldigt orolig när jag svarade för hon trodde jag var ledsen och precis hade storbölat.  "nööö jag ä bada förkööld. atcho atcho atchio host host host...."

Usch vad jag hatar detta tillstånd!
Har bergis febran också. buhu
*tycker förskräckligt synd om mig själv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0