I med- och motvind

Kan det verkligen vara så otursamt att vinden plötsligt böt riktning sissodär vid 16:15-tiden idag?
Det var nämligen världens motvind när jag cyklade till stan och världens motvind när jag cyklade hem också!!
Det kanske var vädergudarna som såg att jag behövde lite träning... Det enda de skänkte mig var dock en sträckt vad - Tack för det!

Men jag bet ihop och trampade på i Röforstempo (alltså i behaglig fart och ej i kindfladderfart som Örebroarna mer verkar vara inne på) Det är ju trots allt ett underbart väder vi blivit välsignade med idag! Tack för det, och denna gång ej med ironisk underton!


Kommentarer
Postat av: Elin

kindfladderfart is tha shiiiiittt! du har bara bott borta från röfors för kort tid för att inse det ;)

2010-05-12 @ 10:13:02
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0