"Jag skulle aldrig ta på mig blått och rött tillsammans!"

För några veckor sedan hade jag, Becka och Daban en frukostdate med några tjejer som är med i en tävling och skall göra en ny folkdräkt för Örebro län. De ville ha inspiration av några studenter och självklart kunde jag inte med att säga nej, så jag satt då där en tisdagmorgon och inspirerade....

De har skrivit lite om vår date på sin blogg och jag anar en aning irritation och ironi i det de skrivit.
Det roliga är också att alla citat är sagda av mig... pinibelt!

"Det här tyget påminner mig om en disktrasa!"
"Jag skulle aldrig ta på mig blått och rött tillsammans"
"Jag bär helst klassiska färger (svart eller vitt) och sen något färgat plagg till som en färgklick"

Men jag tycker inte det är något konstigt med dessa meningar i sig, men de fick de att låta dryga.
Är jag en dryg människa, KP?

Se inlägget här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0