Spontant är bra

Är precis hemkommen från en otroligt trevlig kväll!
Gick hemifrån 21:45 och var lika taggad som en ensamvarg på facebook.
Mötte upp Marre vid bussen varpå vi begav oss till stadsparken för att spana in yeah-festivalutbudet. Väldigt många emosar men väldigt få minuter senare gick vi därifrån med sällskap av Christoffer och Marc. Träffade även Lili och Calle därinne som satt och hade det gött på en filt.
Jag, Marre och los chicos gick in till stan och satte oss på satins uteservering och tog oss en cider/öl.
Kände sedan för att vidga våra vyer och gick då vidare till pitchers istället.
Ett glas vin och en tätt-packad vitlöksaura senare (jag åt vitlöksbröd med tzatziki) satt vi där och snackade älgar, laser doom och tvillingar.
Riktigt trevligt var det!
Promenderade sedan till usö för att åka buss hem igen. Är precis hemkommen och helt lagom trött och väldigt nöjd.
Jag älskar när kvällar är såhär helt spontana och oplanerade och ändå blir såhär otroligt lyckade!

Satte även på Tvn när jag kom hem och möttes av en springade Forest Gump på skärmen. Teriff!


Nu ska jag sooova för att vara pigg och fräsch inför morgondagen som till 1000% består av plugg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0