tack oth för en sleepless night!!!

Skulle för en timma sedan gå och lägga mig för att sova. Rååkade då innan jag gick ifrån datorn gå in på en av mina bästa sidor: iwatchonetreehill.com och upptäckte till min stora glädje och förvåning att ett nytt avsnitt kommit ut (s07e22)
YEEEY!!
Bokstavligt talat slängde mig i sängen och satte på avsnittet, och jag älskade det från början till slut (minus ca 5 sekunder!) Jag tjöt glädjetårar, "medömkan-tårar", sorgsna tårar... men där i slutet alltså!  vad var detta!?!??! Då var det ren och skär olycka som kom ut med tårarna!  USCH.
Jag önskar att jag aldrig börjat kolla på One tree hill in the first place.
Varför kan inte alla bara få leva lyckliga i alla sina dagar?

Nu ska jag fortsätta sörja och stirra upp i taket resten av natten


Kommentarer
Postat av: dajja!

åhhhhhhhhh, jag har missat så jävla mycket så det är hemskt! jag vill seeeee.

ska nog få petter att ladda ner det så att vi kan börja titta igen.



och eller hur, monstergäddan!

det ballaste var ändå att jag såg den när den högg!!! kämpade som en gris för att få upp den också, bångstyrig som fan och drog under båten vettu ;)

2010-05-19 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0