Tentaångest x3

PM:et är klart och inskickat och jag har aldrig förr varit så glad över att lämna iväg mitt lilla barn som jag under en lång tid beskyddat, vårdat och utvecklat. Nu vill jag aldrig mer se det igen! Får vi rest kommer jag seriöst bryta ihop... men jag tror inte vi borde få det. Personligen tycker jag att det är ett riktigt bra arbete!
Hur som. Nu ska det ur min tankeverksamhet så när som på att redovisningen av det + en power point ska konstrueras i morgon. När detta är gjort är det minst sagt hög tid att börja tentaplugga.
Fick nyss reda på att tentan är nästa onsdag istället för tisdag som jag fått för mig - Gött!
En fjuttig vecka är nog dessvärre för kort tid för mig iallafall... men jag ska hårdköra nu denna och nästa vecka!!
När denna tenta den 2 juni är avklarad stundas den fetaste tentafesten i mannaminne!!!

Efter det = Sommar! Vilket innebär = börja jobba kombinerat med att plugga inför nästa tenta den 24 juni! (och eventuellt också 22 juni om jag inte klarar makron nästa vecka...)
SEN har jag plugguppehåll ett tag. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar tills dess!


Nu är jag heelt slutkörd! Sitter hos Marre och halvsover i soffan efter att vi (+ lite hjälp från Erik och Robert) lagat pommes, bea, lövbiff och kotlett som vi smackat i oss. Gööttt var det, trots att min pås-sås skar sig...
Jag är mentalt stöd till Marre som tvättar. Det går bra denna gång med - så det tar sig!
Nu kom vi överens om att vi ska köra effektiv läsning på en kvart i Vår ekonomi. *spyr lite i munnen*


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är seriöst superimponerad av dig syrran. Fattar inte hur du pallar att plugga så mycket och ändå ha tid för ett socialt liv! Jag känner mig som världens lataste människa i jämförelse med dig. Du äger! puss

2010-05-26 @ 11:01:13
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0