Älgar och häxklor

Ullaredsresan igår var en upplevelse i sig. Hittade smärtfritt dit, vilket hör till ovanligheterna! (åkte i och för sig lite lite fel i Göteborg men det löste vi smidigt)
Hittade massvis med trevliga bra-att-ha-grejer och såg självaste Ullared-Morgan!
På vägen hem bestämde vi oss för att åka till Göteborg för Idol-tittande och pizzaätande. Stort plus till onlinepizza/gbg för att de levererade långt innan utlovad tid!
Fortsatte sedan resan vid halv 11. Trötta som få. Några blackouts senare från min sida böt vi så Milla körde. Mötte en räv, 2 enorma älgar och ännu en räv - inom loppet av två minuter!
Blixthalkan uppdagades och det blev minst sagt slirigt med sommardäcken. Stannade vid Finngården och kollade på den ovanligt stjärnklara himlen och såg ett stjärnfall!! Jag började nästan gråta eftersom det varit min största dröm sedan födseln att se ett sådant och att det var första gången jag nu såg det!
Stannade i Brändåsen för att köpa lite nödproviant. Garvade ihjäl oss till de fulla småkillarna från Laxå och var sedan hemma i Örebro vid 3:00... Skapligt övertrötta. Milla och jag somnade 4 (45 minuter innan jag skulle varit vaken i 24h)
Nu är jag småseg i huvuvdet.
Bär för första gången i livet lösnaglar. Känns plastigt och läskigt! En blev skev.
Nu måste jag fräscha till mig big time, för ikväll blir det utgång med Annica, Linda och Calleponken!
PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0