Jag är rädd för att missa någonting

Mmmh. Jag är rädd för att missa någonting viktigt här i livet.
Min rädsla rör dock inte att jag är orolig för att missa ett roligt, minnesvärt och hypat happening medan jag gör mig någonting annat eller befinner mig någon annanstans.
Jag är rädd för att missa en bra låt som spelas på någon annan radiostation än den jag lyssnar på.
Detta resulterade idag i att jag frenetiskt bläddrade mellan de olika radiokanalerna hela vägen från Finnerödja till Örebro. Tack vare detta fick jag höra: Like a g6, White light moment, Hang with me, Walking in Memphis (Chers version), Ballroom blitz och Dead end.
Jag är extra nöjd med denna timma av lyssning  i och med att jag, efter Walking in Memphis, fick presenterat för mig att jag precis lyssnat till just denna låt och att det dessförinnan spelats Hang with me. Det härliga med detta var att jag precis innan hört Hang with me, fast inte på mix megapol utan på p3. MMMMH jag älskar när jag hänger med, har koll och själv bestämmer över mitt eget musiköde!
Över och ut (för nu ska jag ut till bilen och åka till Jasmina för skräckfilmstittande - sweeeeet and scary)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0