Lena in a nutshell

Gårdagen var mycket rolig vad jag minns.
Smart som jag är lyckas jag stänga av min iphone och får sedan blackout och minns inte pinkoden. Vid andra försöket slog jag samma fel kod som vid första... och innan det tredje säger jag: "nej men gud vad dum jag är! Nu kommer jag ju ihåg!"  Meeen det gjorde jag visst inte. Så pukkoden blev nödvändig och den hade jag ju inte direkt i bakfickan. Sjukt frustrerande. En annan rolig grej är att jag öppnade min plånbok och upptäckte att facket där mitt handelsbankskort brukar sitta gapar tomt. Blir fruktansvärt nervös och en sekund senare har snälla Mickis spärrat kortet. Vad är roligt med det undrar ni då kanske?
Jo... I morse när jag kikade igenom min plånbok ligger ju det älskade bankkortet där, fast i facket bredvid.
Skapligt klantigt må jag säga!
Nu ska jag fräscha till mig och bege mig in till stan igen för att jobba på Prisma för första gången! Jag är jättespänd. Entrén och garderoben ska vara mitt ansvarsområde.
Får se hur det kommer gå! Ingenting kan ju gå sämre än det gjorde för mig igår så jag är inte så nervös trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0