Livet med en iPhone

Strax innan 17:00 satt jag och, på prov, satte in mitt simkort i min iPhone och upptäckte att den fungerade.
Sedan dess har jag:
  • Lärt mig skriva relativt snabbt på tagentbordet!
  • Laddat ner appar såsom: Facebook, tv.nu, Paper toss, Angry birds, Rayman (vilket var sjuukt svårt att styra! samma känsla som på en slapp joystick), Bubbles, Finger Bowling (vilket jag redan dominerat på), Touch-hockey, Trainyard och något hoppspel. Jag har även lagt dem i en spelmapp och ska snart skapa en "diverse-mapp" för Fat my face och lite andra sådana nödvändiga appar.
  • Kompletterat hela min telefonbok och skrivit dit efternamn på samtliga (känns fruktansvärt vuxet)
  • Brusat upp mig över att det inte finns någon blogg-app! Så sådana trevliga saker som att uppdatera här får jag försöka vänta med tills jag sitter här hemma vid datorn (old schoool!) eller ja. jag kan ju förstås göra det via safari.. men men. hur som helst väldigt B att det inte finns någon app tycker jag allt....
aand that's about it. 2h och 20 minuter ägnade åt livnödvändiga saker... Civilrättsboken får vänta till ett annat tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha jag har också efternamn på alla nu i telefonen inklusive dig! Då är vi två vuxna ;)

2010-11-10 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0