På väg in iPhonefamiljen

Det låter va?!
Bättre sent än aldrig som många gamlingar så käckt brukar säga...
Tradeade alltså till mig en iPhone igår! Måste dock låsa upp den från Telia men väntar, väldigt motvilligt, med det tills på torsdag efter tentan. Annars vet jag att jag skulle kugga tentan pga hours and hours of fun med min nya lilla älskling istället för hours and hours of plugg som nu istället står på schemat.
Såå. den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge? eller?
(har på sistone glömt bort att i varje inlägg slänga in något töntigt ordspråk eller någon larvig fras. Bombarderade därför detta inlägg med sådana...)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är det iPhone 4 eller 3G:an? :)

2010-11-03 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0