PUSS

Måste bara meddela mina medmänniskor att jag har haft en alldeles förträfflig kväll i min ensamhet!
Har städat och satt upp en julstjärna som nu så fint pryder mitt fönster.
Därefter har jag myst ner mig i min filt och kollat på tv, druckit te, ätit lussebullar, spelat lite angry birds i pauserna och klarat alla banor som jag haft problem med de senaste dagarna.
Jag har haft ett 45minuters långt och trevligt telefonsamtal med min älskade syster och jag har smsat om roliga saker med Becka och Elin som har resulterat i flera stycken höga asgarv.
Nu ska jag lägga mig och stundtals läsa min nya solo och stundtals betrakta min fina julstjärna och tänka ut min önskelista inför jul... (Farmor sa att jag fortfarande ses som ett barn så jag kommer få julklappar!)
Med stjärnan på plats hatar jag inte längre mörkret! Så.. välkommen älskade höst/vinter, och jag menar det på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0