Segheten personifierad

- C'est moi!
Jättekul igår med flickorna! Konstigt dock att vi fick för oss att åka hem kl 1 trots att vi hade jättekul. Det är någonting som ingen av oss förstår... Hur som helst så var det riktigt roligt vill jag minnas!
Är nu precis hemkommen från en tre timmars lång föreläsning om förmögenhets- och avtalsrätt. Måttligt intressant men det tar sig nog. Är faktiskt sugen på att läsa lite i Civilrätt så så får det bli ögona böj, innan jag kommer på andra tankar och ändrar mig.
Är kopiöst hungrig! Vill inte äta tagliatellen och köttfärssåsen som jag åt igår. Kommer få sjöbjugg eller vad det så fult heter. Jag vill ha variatioon i min vardag!
Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Elin

skörbjugg. men jag förstår att du tänkte på sjön eftersom sjömän ofta fick det pga vitaminbrist ;)

2010-11-11 @ 20:50:52
Postat av: Lena svarar

haha jaså! tack för upplysningen! jag hade nåt in mind med de där sjömännen så det var nog de som spökade ;)

2010-11-12 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0