Wei! 140 visningar på bloggen!!

Synd bara att mitt frenetiska förhandsgranskande i processen "ny bloggdesign" står för de allra flesta av dessa visningar... Har hållit på i några timmar nu. Blev nyfiken! *räknar ihop längden på queue-history på spotify*
Holy Christ! 157 minuter!  Det är så roligt att sitta och ändra lite avstånd här och där och att kolla vad som händer om man klipper in lite eget och så vidare... så tiden flyger lätt iväg.
Nu har jag ohyggliga ryggsmärtor och skulle mer än gärna ha massage...

I morgon är det första dagen på Handelsrättsliga översiktskursen (som i framtiden kommer att kallas HÖKEN. Det riktiga, långa och komplicerade namnet skriver jag aldrig igen! Fingrarna slog knut på sig själva då jag gjorde det. Särskilt nu när jag har mina häxklor!)
Ska hur som helst bli intressant att läsa hök. Känns riktigt vuxenpoängit att äga Sveriges Rikes lag 2010 må jag säga!


åååh nu kom Damien Rice - Older chests.
Adjö. Nu ska jag mysa ner mig i min filt och njuta!


(men åh! upptäckte även nu att mina besöksantal mer än fördubblats sedan jag för några minuter sedan länkade hit från Facebook! Vad roligt!)
UPDATE. Nu har det tredubblats! Hela 23 unika på typ 20 min! fränt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0