What about fina fötter?

Det är inte var dag jag loggar in på bilddagboken, men once in a while blir det så. (Jag är ju en sådan som aldrig skulle tänka mig att ta bort konton på communitys även om jag inte varit inne på år. Har fortfarande Lunar (som nu gått över till något l8 eller vad det heter), kamrat, stallet etc...)

Hur som helst. Var inne på bilddagboken nu och fick i samma sekund som jag loggade in ett mail.
Det skumma med detta var att jag förra gången jag var inloggad också fick ett mail - med samma fråga:
"Har du fina fötter?"

Är det något nytt och allmänt vedertaget begrepp som används i cyberspace som jag inte känner till eller?


Tacksam för svar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0