Big failure

En sissodär fyra timmar senare...

Har fortfarande inte sett hela P.S. I love you, på grund av 1) vidrigt seg internetuppkoppling vilket medför att man måste ta tre stycken halvtimmeslånga pauser mitt i tittandet för att låta den buffra. 2) felval av länk. Den jag valde och så omsorgsfullt buffrat i ett antal timmar var inte hel!!! Jag har nu sett 101:47 h av filmen, som därefter abrupt slutade. Jag vet inte hur mycket det är kvar på filmen och jag hittar inte en enda länk som visar mer än så!! Sjukt irriterande måste jag medge! - Dubbel failure!

Alla dessa pauser medförde också att jag inte riktigt slukades av handlingen och fällde därför bara en halv tår vid ett enda tillfälle - Failure!

Detta scenario får mig även tyvärr att tänka på ett annat, liknande tillfälle : Den sena natten i somras då jag inte kunde hålla mig, utan kollade på den nyutkomna streamade versionen av Eclipse. Det dåliga med detta var 1) Superkass kvalitet. 2) Buffringsproblemet som tvingade mig att pausa väldigt många gånger. 3) Det hela blev så otroligt uttdraget att jag tillslut somnade (!!!!!) och missade slutet. Detta är någonting jag verkligen skäms över och det är ett stort steg att jag delar det här med mina medmänniskor...

tack för att ni lyssnade..... tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0