Cheeesee

Har varit sambo med en illaluktande ädelost i några dagar.
Har längtat efter att få tillaga den men så mycket annat har kommit i vägen så det har inte hunnits med.
Nu har jag dock äntligen fått den tid med min sambo som jag längtat efter!
Och han var go!
Det blev tagliatelle, kyckling och ädelostsås.
Såsen fick dock en lätt-sträv efterkänsla. Men smaken var det ingen fel på. Riktigt stolt måste jag erkänna att jag blev.
Kan förresten bjuda på en bild. (och ja. jag äter sådär mycket när det gäller pasta!)
Nu ska jag höppa på bössen och bege mig till Böckis för vin- och idolkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg riktigt gott ut! Du, ta en taxi hem m & p bjuder. Kram. A

2010-10-29 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0