GBG-ord

Kära vänner.
Denna helg har jag och Rebecka C-K spenderat i Göteborg hos CG.
Som alltid blir det mycket urspårade diskussioner och denna gång slutade det ofta med att vi pratade om fula ord.
Det fulaste och mest använda är: Lebba.
Vi har även "uttryckt oss" mycket denna helg... (väldigt, väldigt internt)

Helgens mest hysteriska skratt:
Sen fredag. Jag berättade även att jag var dålig på Mario-spelet på Facebook.
Milla säger då ett tag in i diskussionen: "Ååh du är ju världens super-mario-nörd".
Hon syftade här inte på att spelet heter "Super Mario" utan använde ordet "super" som adjektiv. Otroligt roligt at the time!

Milla och Becka gillar inte mig... de skriker LEEENAAA! med irriterade röster vad jag än gör och säger :'''''''(

nu fuskar de på poker också. måste gå och spöa dem och "uttrycka" mina känslor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen Leenaaa! som håkan säger. Hör att helgen varit trevlig. Vi hörs.Kram A (känn ingen sorg för mig Göteborg...) :)

2010-10-24 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0