Ren och skär lycka!!

Bytte en totalt felköp idag på Gina. Fick då möjligheten att sätta sprätt på hela 199 kronor på nytt.
Kikade lite på rea-snurran och fann till min absolut största förvåning min älsklingsjeansskjorta som jag drömt våta drömmar om sedan den dagen jag först såg den. Becka och jag har ofta pratat om den eftersom hon tyckte den var skitful och jag älskade den. Hur som. Där hängde den så prydligt - en storlek kvar - MIN!! för 150 riksdaler!! Jag skrek av lycka!
Hittade även en liten blus för 99 och gick därifrån med ett brett leende och endast en femtiolapp fattigare än tidigare.

(Det syns lite dåligt, men det svarta på axlarna är virkat. i ett mycket fint mönster!)
(Fixade även min Turkan-klocka idag! Köpte ju en ofungerande klocka där.. men det var bara batteriet som var paj! Mycket bra!)

Hur som helst, titta och njut älskade vänner:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0