WHÄ

Har nu satt i mig en stoor portion kyckling, ris och ack en sådan stark currysås. Och kycklingen var inte dålig den heller, då den hade puttrat ibland hela pepparkorn numberous minuter. Mycket, mycket gott var det iallafall!

Nu ska jag vänta på buffring och sedan ha en efterlängtad myskväll alldelels på egen hand.
På schemat idag står: P.S. I love you och litervis med tårar!
Om sanningen ska fram så har jag inte sett denna film än men garanterar att jag kommer tjuta tills ögonen murknar. Känns skönt faktiskt! Det var alldeles för länge sedan jag grät sist och det behövs ju med jämna mellanrum!  UUsch jag minns någon gång i högstadiet när jag omöjligt kunde gråta hur mycket jag än behövde. Det var en av de jobbigaste perioder i mitt liv. Riktigt obehagligt faktiskt.


Godnatt party animals and friendssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0