Bulltest

Kände att jag behövde lite spänning i min vardag.
Begav mig därför till min bullfrys och plockade upp tre stycken bullar: en som farmor bakat, en som mamma bakat och en som kommer från ICA.

Sedan började testet. Vilken är egentligen godast?
Resultatet var inte så nagelbitande.
Jag kom fram till att de alla är goda på olika sätt.

Farmors är god när man är sugen på någonting smakrikt och spännande då det är kardemumma i den.

ICAs är faktiskt väldigt god för att vara en ICA-bulle.
Den är fullproppad med kanel.

Mammas är så ljusa, degiga och vaniljsmakande så det blir en stor, härlig deg i munnen när man tuggar - på ett positivt sätt.


Såå.. Detta test slutade oavgjort.



Hmm... just det. Tenta på fredag var det ju... man kanske skulle plugga istället för att äta och hamna i bullkoma....?
Too late - nu är det även family guy på tv....

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha, du är för söt!

2011-04-13 @ 19:46:57
URL: http://amandabrekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0